loading...
OFFICE FANSITE : SIMA ABEDINI
omidian بازدید : 49 نظرات (0)

 

 

با یاد خداوند متعال :

دوستان خوبم ، مدتی است که کتابخانه های مجازی از آثار نویسنده خوب کشورمان خانم سیماعابدینی استفاده می کنند و آمار بازدید و دانلود ، جالبی نیز  به ثبت رساندند .

از کتابخانه های مجازی می توان به (کتابخانه ویکیو ،کتاب سبز ، پارس بوک ، کتابناک و .... ) اشاره کرد .

خشنودیم که مسئولان کتابخانه های مجازی از آثار نویسنده محبوب ما بهره می برند .

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

لینک برخی از کتابخانه ها :

 

کتابخانه ویکیو

 

ketabesabz

 

کتابخونه ی ممنوعه ی هاگوارتز

 

ketabnak

 

kdelshad

 

و ........................... دیگر دوستان علاقمند آثار ایشان

از توجه شما سپاسگزاریم .

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

 

 

 

omidian بازدید : 62 نظرات (0)

 

 

سلام دوستای عزیز :

با توجه به بروزرسانی مجدد سایت طرفداران خانم سیماعابدینی ، تصمیم بر آن شد تا داستان زیبا و خواندنی (اهریمنان خفته) را به صورت بخش به بخش برای شما علاقمندان در سایت منتشر کنیم . دوستان خوبم بزودی اولین بخش از این داستان را برای شما در سایت قرار می دهیم .

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

توجه :

بدلیل انتشار مجازی این کتاب از تصاویر گوتیک موجود در وب استفاده شده است و به هیچ عنوان ارتباطی به طرح جلد کتاب در هنگام چاپ ندارد .

 

طرح جلد مجازی داستان (اهریمنان خفته) اثر : سیماعابدینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

omidian بازدید : 55 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز :

 

دومین جلسه انجمن (افنا) نیز برگزار شد و خانم عابدینی بسیار به فعالیت این انجمن در آینده ایمان دارند .

فانتزی نویس خوب کشورمان در این جلسه برای نویسندگان مشتاق این انجمن سخنرانی کردند و نکاتی مفیدی را عنوان نمودند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

omidian بازدید : 104 نظرات (1)

 

 

به نام  آنکه تمام هستی از  اوست ....

 

 

دوستان عزیز سلام

فرا رسیدن مبعث حضرت محمد مصطفی صلی الله ، را به شما هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم .

با تشکر از تمام عزیزانی که با ارسال پیام تبریک عید ما را خشنود کردند .... محسن امیدیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

omidian بازدید : 88 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز :


در اخبار قبلی وبلاگ اعلام کردم که خانم سیماعابدینی برای چاپ کتاب جنجالی (شاین 1)

به چند انتشارات مراجعه نمودند و بعد از  برخورد ناشایست عده ای از ناشران داخلی ، در اعتراض

به این برخورد ، تصمیم به انتشار  مجازی فصل اول این  اثر  گرفتند ........

فصل اول داستان (شاین 1) یکی از برترین  آثار  فانتزی این نویسنده  را برای دانلود علاقمندان در وبلاگ قرار می دهم ......


 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

اخطار :

کلیه حقوق این اثر متعلق به خانم سیماعابدینی است و استفاده از آن به هر طریقی پیامد

قانونی به همراه خواهد داشت .......

 

دانلود فصل اول و دوم کتاب (shain1) اثر : سیماعابدینی


 

 

 

 

 

 

 

نام اثر : SHAIN 1

نویسنده : سیماعابدینی

تایپ و بازبینی : فرحناز بلقدر

فرمت :PDF 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://dl.ketabesabz.com/ebook/Shain_1%5Bebook.VeyQ.ir%5D.pdf.zip

 

طرح جلد مجازی این اثر :

 

دانلود کتاب شاین 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

omidian بازدید : 69 نظرات (1)

 

 

اولین بخش از داستان (پادشاه آرتمن) اثر : سیماعابدینی

 

سلام به دوستان خوبم :

در این پست بخش اول از داستان (پادشاه آرتمن) را برای مطالعه شما عزیزان قرار می دهم .


 

توضیحاتی در مورد داستان (پادشاه آرتمن):
این داستانی چندگانه از آثار فانتزی خانم عابدینی است . در سال 1386 نوشته شده که شامل سه کتاب بلند می باشد و در گروه آثار برون مرزی خانم عابدینی قرار دارد .
چون روش نگارش خانم عابدینی با دوستان دیگر فانتزی نویس در ایران متفاوت است ، ایشان آثار خود را در قالب فایلهای PDF برای انتشار مجازی آماده می کنند و این اولین بار است که نوشته ای از ایشان به این صورت (بخش بخش ) در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .


تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول


(پادشاه آرتمن)

آرتمن از بالای بزرگترین صخره به اطراف کاخ نگاه می کرد ، با چشمان نافذش به سرزمین تحت فرمانروایی خود ، به سر ستونهای کاخ تخت جمشید ، به باغ باشکوهش و به افق دور دست خیره شده بود . شبی مبارک در راه بود ، عروسی از سرزمینی دور به تخت جمشید قدم می گذاشت ، همه در تکاپوی برپایی جشنی در خور پادشاه آرتمن و نوعروسش بودند اما آرتمن چون همیشه در روی صخره ای ایستاده و با آرامشی وصف ناپذیر به غروب خورشید خیره مانده بود ، باد در موهایش در حرکت بود ، نسیم دل انگیزی می وزید . سربازان در فاصله ای دورتر از پادشاه ، پایین صخره بزرگ به انتظار ایستاده بودند ، آنها توان دیدن مردی را که به پادشاه نزدیک می شد ، نداشتند .
آرتمن با لبخندی بدون تکان خوردن به مرد خوش آمد گفت ، مرد با لباسهایی از چرم قهوه ای تیره زانو زد و به پادشاه تبریک گفت ، آرتمن از مرد که کمین کش نام داشت خواست که برخیزد و همانند او به زیبایی سرزمین ایران خیره شود .
کمین کش ، جوانی تنومند از خاندان اساطیری ایران زمین بود . موهایی چون برف سپید و چشمانی تیزبین و درخشان ، چون ببر داشت . وقتی به آرامی از جا برخاست در کنار پادشاه آرتمن ایستاد در حالیکه باد با شنل بلندش بازی می کرد به افق چشم دوخت ، با نفس عمیقی که آرتمن کشید ، کمین کش با چشمان سبز براقش مدتی به پادشاه خیره شد ، خوب می دانست که مرد روبرویش در چه فکری است ، دلشوره پادشاه را برای دیدار بانوی کویر به خوبی درک می نمود .
با شروع صدای ساز و موسیقی جشن ، آرتمن با لبخند به پایین صخره خیره شد ، مردم در شادی و نشاط غرق بودند اما کمین کش آرام به لبه صخره نزدیک شد ، چشمان قدرتمندش تا مسافتهای دور را به راحتی می دید ، در دور دست طوفانی به پا شده بود ، کمین کش مطمئن بود که این گرد و خاک عظیم ، ارتباطی با کاروان همراهان عروس ندارد . به آرامی به کمربندش دستی کشید و عدسی کوچکی را بیرون آورد و روی چشم چپش گذاشت ، به لبه صخره نزدیک شد و آنوقت به راحتی طوفانی را که به سمت تخت جمشید در راه بود نظاره کرد ، عدسی عجیب با صدای ضعیفی شروع به چرخش کرد و تصویر روبروی کمین کش را واضح تر نمود . سینه اسطوره ایران به جنب و جوش افتاد آنچه که می دید ، گرد و غبار طوفان نبود بلکه حمله گروه یوس بود .
پادشاه آرتمن با لبخند دستی به ریش خود کشید و با گفتن آنکه کمین کش تو میهمان ویژه این مراسمی ، به راه افتاد اما کمین کش با وحشت چرخشی کرد و خود را به آرتمن رساند در حالیکه باد موهای سپیدش را تکان می داد ، مقابل پادشاه ایستاد و صورتش را به او نزدیک کرد و با نفسی بلند ، فوتی قدرتمند در مقابل صورت پادشاه کرد ، شعله هایی یاسی رنگ از دهانش زبانه می کشید و به نرمی با صورت پادشاه برخورد می کرد ، پلکهای آرتمن ثابت ماند و بدنش از حرکت ایستاد و مستقیم به غروب خورشید چشم دوخت .
آنگاه کمین کش به سرعت دوید و با پرشی از روی صخره به روی سقف بلندترین تالار کاخ فرود آمد و شنلش را باز کرد و در هوا رها کرد . شنل شروع به حرکت کرد در حال چرخیدن با باد بر روی یکی از سر ستونهای ورودی کاخ فرود آمد .
کمین کش شروع به دویدن کرد و با پرشهای بلند خود را به سر در ورودی تخت جمشید رساند . در حالیکه ایستاده بر فراز بلندترین طاق کاخ نظاره گر حرکت مردم بود ، با دو دستش از داخل جیبهای جلیقه اش ، گردی نورانی خارج کرد و به بالای سرش پاشید . باد به آرامی گردهای نورانی را با خود همراه کرد و بر سر کاخ تخت جمشید فرو ریخت ، زمان کند شد و همه با برخورد گردهای نورانی بر زمین افتادند .
پادشاه آرتمن بدون دانستن طوفانی که به راه افتاده بود با نفسی از آن حالت ، خارج شد و به آرامی شروع به حرکت کرد ، سربازان با حرکاتی کند به راه افتادند اما کمین کش ، با تکیه دادن پایش به لبه طاق ، دست راستش را کاملاً باز نمود به ناگهان از بالای شانه اش ، بالهای بلند و طولانی اش از هم باز شد ، همچون پارچه ای بزرگ و چین دار ، تمام سطح کاخ تخت جمشید را پوشاند .
مردم بی حس شده ، ناگهان با دیدن بالهای کمین کش با شبی بی ستاره روبرو شدند . ذرات نورانی با عبور از کنار سرستونهای ورودی کاخ ، با نسیم تندی تغییر مسیر دادند ، به یکباره مجسمه شیرهای قرار گرفته بر روی دو ستون بلند ، با صدای خرناسی به حرکت در آمدند . یکی از مجسمه شیرها با نعره ای شنل کمین کش را از روی صورتش به کناری پرتاب کرد . دو شیر بر فراز سر ستونهای بلند با نعره های وحشتناکشان ، با چشمانی طلایی و نورانی ، به طوفان خیره شدند در حالیکه بدن سنگی آنها در غروب خورشید می درخشید با کشیدن پنچه هایشان بر روی ستونها ، با نعره ای خشم آلود اعلام جنگ می کردند . با حرکت بالهای بلند کمین کش در باد ، شیرها به سمت روبروی کاخ خیز برداشتند و یکی پس از دیگری با چشمانی قرمز و نورانی از سر ستونها پایین پریدند تا از پادشاه آرتمن دفاع کنند .
اعضای گروه یوس به نزدیکی کاخ رسیده بودند ، این شش موجود بزرگ و غول پیکر ، دشمنان دیرینه سرزمین ایران بودند ، قصد آنها از این حمله ، از بین بردن پادشاه آرتمن و کاخ تخت جمشید بود .

سیماعابدینی

 


omidian بازدید : 176 نظرات (0)

 

به نام حق تعالی

 

با توجه به برنامه ریزی سایت طرفداران خانم سیماعابدینی ، بزودی اثر دیگری از ایشان در ژانر فانتزی (ایرانی) را که موضوعی کاملاً مذهبی دارد برای علاقمندان منتشر می کنیم

بخش اول این اثر با نام ( 5 سلحشور جاویدان ) برای دانلود علاقمند بر روی سایت قرار خواهد گرفت

در گذشته نیز از آثار خانم سیماعابدینی ، دو اثر پرطرفدار فانتزی با موضوعی مذهبی را با نامهای (سایه های شیطان ) و (بانویی در تصویر) برای علاقمندان منتشر نمودیم

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 داستان سایه های شیطان ، سیماعابدینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داستان (5 سلحشور جاویدان ) موضوعی کاملاً مذهبی دارد و شخصیتهای آن ایرانی هستند .

طرح جلد مجازی  این اثر بزودی منتشر خواهد شد . 

 

 

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

 

 

omidian بازدید : 279 نظرات (2)



به نام یگانه بی همتا

دوستان عزیز با تشکر از همراهی شما ، در روز جمعه ۲۵ فروردین ، ششمین جلسه طرفداران فانتزی نویس خوب کشورمان خانم (سیماعابدینی) با حضور دوستداران و علاقمندان آثار ایشان دایر گشت .

در این جلسه طرفداران این نویسنده محبوب و مردمی یاری رسانی  به نویسنده محبوبشان را در دستور کار قرار دادند . 

عده ای از دوستان برای همکاری در گروه تایپ سایت ثبت نام کردند .

طرفداران خانم عابدینی بی صبرانه منتظر شنیدن اخباری مبنی بر یافتن اسپانسری قدرتمند برای چاپ جهانی و ساخت فیلم و سریال از روی آثار نویسنده مورد علاقه خود هستند .

با توجه به درخواستهای مکرر اعضای شرکت کننده ، در جلسه بعدی دیدار  با حضور ایشان صورت می گیرد .

لذا علاقمندانی که مایل به دیدار نویسنده مورد حمایت خود هستند می توانند از طریق ایمیل سایت اعلام آمادگی کنند . 

با تشکر محسن امیدیان

 

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

 

omidian بازدید : 209 نظرات (0)


به خداوند بخشنده


همانطور که قول داده بودیم سری دوم طرح جلد کتابهای مجازی خانم سیما عابدینی را برای شما در وبلاگ قرار می دهیم . دوستان میدانند پیدا کردن عکسهایی که با موضوع داستانهای متعدد خانم عابدینی مرتبط باشد بسیار دشوار است . امید است توانسته باشیم در این راه موفق باشیم .  




برای مشاهده طرحها به ادامه مطلب مراجعه کنید .

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com




omidian بازدید : 251 نظرات (0)



با سلام به دوستان عزیز


سری جدید داستانی با موضوع خون آشامی برای تایپ و بازبینی به سایت طرفداران خانم سیماعابدینی تحویل داده شد .

این داستان نیز همچون داستانهای (عشق تا ابدیت ) و (ناجی) آثار دیگر خانم عابدینی موضوعی در مورد زندگی گروهی خون آشام دارد و برای دانلود در ماههای آینده در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .

داستان (عشق و خون) یکی از آثار بسیار جذاب خانم عابدینی است که سی فصل دارد .

این داستان نیز بعد از مراحل تکمیلی کار ، فقط در اختیار اعضای سایت قرار خواهد گرفت .



توجه :

بدلیل انتشار مجازی این کتاب از تصاویر گوتیک موجود در وب استفاده شده است و به هیچ عنوان ارتباطی به طرح جلد کتاب در هنگام چاپ ندارد .




omidian بازدید : 136 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت دوستان :


از تمام عزيزان ، طرفداران و مراجعه كنندگان به سايت طرفداران خانم عابديني خواهشمنديم براي دريافت داستان (ناجی ) درخواستي به ايميل مديريت ارسال نكنند .

اين داستان از آثار برون مرزي فانتزي نويس موفق كشورمان (خانم عابدينی) مي باشد كه يكي ديگر از آثار ايشان مربوط به زندگي گروهي خون آشام مي باشد

لذا خواهشمنديم براي چاپ اين اثر در بيرون از ايران ما را ياري فرماييد و  از  ارسال ايميلهاي تكراري خودداري كنيد . 

اين اثر قدرت جهاني شدن دارد و انتشار مجازي آن در ايران بسيار غيرمنطقي مي باشد .

با تشكر فراوان ............................. محسن اميديان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

omidian بازدید : 190 نظرات (0)



به تنها یگانه عالم


 همانطور که اطلاع دارید از میان آثار متعدد خانم سیماعابدینی ، طبق نظر ایشان 150 اثر بلند و فانتزی برای تایپ و انتشار مجازی در اختیار سایت طرفداران این نویسنده قرار گرفت .
تاکنون تعدادی از این آثار تایپ شده است و در حال بازبینی می باشد . با توجه به انتشار مجازی آثار دیگر خانم عابدینی ، بر آن شدیم تا با استفاده از تصاویر گوتیک موجود در اینترنت برای آثار ایشان طرح جلد تهیه نماییم .
در این پست طرح جلد مجازی و نام آثار آماده انتشار را که در ماههای آینده برای دانلود در سایت قرار می گیرد ، درج می کنیم .

توجه :
تمام طرحهای استفاده شده در جلد آثار صرفاً برای انتشار مجازی داستانها بوده است و به هیچ عنوان ارتباطی با طرح جلد اصلی آثار در هنگام چاپ ندارد .......
 
 محسن امیدیان


براي مشاهده برخي از جلدهاي مجازي به ادامه مطلب مراجعه نماييد .
 


 

omidian بازدید : 121 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت دوستان


به دلیل درخواست بسیار علاقمندان برای انتشار آثار دیگر نویسنده عزیز کشورمان مدیریت سایت طرفداران ایشان انتشار سه اثر بلند و فانتزی خانم عابدینی  را در دستور کار خود دارد .

این سه اثر بزودی برای دانلود در سایت طرفداران ایشان قرار داده خواهد شد .

 

 

1. مادر کاسپین

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. شهر هفت رنگ (قسمت : آبی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. مجموعه (ایکس - آلنس)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

omidian بازدید : 120 نظرات (0)
با سلام خدمت دوستان عزیز

خانم سیماعابدینی در پیغامی ، ورود نویسندگان نوجوان ایرانی را به انجمن (نخبگان فانتزی نویس مدارس) خیر مقدم گفتند .

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 


به نام خالق هستی


با سلام به تمام اعضای انجمن
بسیار خرسندم سرانجام مکانی مجازی برای عضویت نویسندگان مدارس ایران زمین ایجاد گشت تا این عزیزان با استعداد و نخبه ، بتوانند برای پیشرفت هر چه بیشتر آثار فانتزی ایرانی در جهان گامی مفید و مؤثر بردارند .
ورود تمام علاقمندان آثار فانتزی و نویسندگان نوجوان کشورم را به انجمن (نخبگان فانتزی نویس مدارس) تبریک عرض می کنم و برای همه این عزیزان آرزوی آینده ای پربار و مؤفق دارم .
در این راستا از حمایتهای مسئولان محترم آموزش و پرورش و شخص آقای شهبازی مدیریت محترم انجمن (افنا) و تمام بزرگوارانی که در این راه کمک حال اینجانب بودند ، تشکر می کنم . به خصوص مدیون تلاش فراوان سرکار خانم فرحناز بلقدر هستم که با برنامه ریزی دقیق خود  ، ما را در راه رسیدن به اهداف دراز مدت انجمن همراهی کردند .
امیدوارم سال جدید برای تمام فانتزی نویسان ، سالی پرثمر و افتخار آفرین باشد .
با تشکر فراوان ...................... سیماعابدینی

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام به وبسایت طرفداران فانتزی نویس خوب کشورمان خانم سیماعابدینی خوش آمدید . بازدیدکنندگان عزیز می توانند با عضویت در سایت از اخبار مربوط به آثار این نویسنده مطلع شوند . همچنین با عضویت در انجمن سایت می توانید با قرار دادن پستهای مفید به فعالیت بپردازید . باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از مطالعه کدام اثر خانم سیماعابدینی واقعاً لذت بردید ؟
    به نظر شما اولین اثر خانم سیماعابدینی در ایران کدام است ؟
    از میان داستانهای خانم سیماعابدینی به کدام اثر برای انتشار مجازی رأی می دهید ؟
    گالری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 11,261
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت



    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس